جستجو
بازگشت

نحوه استفاده از دستگاه هیدروفشیال 7 کاره

یکی از جدیدترین دستگاه ها در زمینه ی زیبایی و پوست دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره می باشد، این دستگاه قادر به انجام 7 عملکرد مختلف در جهت پاکسازی و جوانسازی صورت خواهد بود، به طور کلی این دستگاه 7 کاره در دو مدل موتور سنگین و موتور سبک به بازار عرضه می شود که نوع موتور سنگین آن بسیار قدرتمند بوده و دارای پمپ وکیوم قوی تری می باشد، این دستگاه در هر دو مدل در بازار ایران عرضه می شود اما نوع موتور سنگین آن آسودگی خاطر را برای خریداران فراهم خواهد کرد، در ادامه ی این مطلب به عملکرد سری های مختلف این دستگاه خواهیم پرداخت.

کاربرد سری های دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره آکواجت

سری فراصوت

با استفاده از امواج فراصوت (اولتراسونیک) سبب تحریک لایه های مختلف پوستی شده و در نهایت گردش خون را افزایش داده و باعث جوانسازی خواهد شد.

سری Multipolar RF (آر اف)

این سری با ایجاد امواج رادیویی به صورت چند قطبی یا (Multipolar) باعث گرمارسانی و ایجاد گرما در بافت صورت می شود و از آن جا که گرما سبب باز شدن عروق خواهد شد این روش با افزایش خونرسانی، جوانسازی را برای افراد مختلف به ارمغان خواهد آورد، البته استفاده از این سری به دلیل خاصیت گرمادهی و افزایش گردش خون تا حدودی باعث لیفت پوست نیز خواهد شد.

سری Bio microcurrent

با ورود جریان هایی در اندازه ی میکرو به پوست باعث اثر سفت کنندگی در پوست افراد خواهد شد.

سری هیدرودرم ابریژن

این سری باعث لایه برداری و پاک سازی پوست شده و تمیز کننده ی منافذ نیز می باشد.

تفاوت هیدرودرم ابریژن با میکرودرم ابریژن

لازم به ذکر است که هیدرودرم ابریژن با میکردرم ابریژن متفاوت می باشد، به طوری که میکرودرم ابریژن به عنوان ابزار ساینده ی پوست شناخته می شود و به آرامی بر روی پوست سایش ایجاد می کند تا باعث از بین رفتن لایه های ضخیم در قسمت بیرونی پوست شود و در درمان با تزریق سرم مورد استفاده قرار می گیرد با این کار پوست افراد صاف تر و درخشان تر خواهد شد اما هیدرودرم ابریژن با دارا بودن مکنده ای منحصر به فرد می تواند تمامی آکنه ها، جوش ها و آلودگی های پوستی از بین برده و سرم را به صورت عمیق در داخل منافذ بریزد، هیدرودرم ابریژن برای خطوط و چین و چروک های ریز، خال های تیره و منافذ بسته یا بسیار باز، آکنه های خفیف و پوست های چرب بسیار مناسب می باشد.

چکش سرد

برای سرد کردن پوست البته بعد از انجام درمان استفاده می شود به طوری که بعد از باز کردن منافذ پوست با آر اف و وارد کردن مواد داخل پوست می توان با سرمای موجود در چکش سرد باعث بسته شدن منافذ باز پوست شد.

تفنگ اسپری با اکسیژن

زمانی که منافذ پوست باز هستند می توان با اسپری مواد بر روی پوست خاصیت جوانسازی را ایجاد کرد.

از آن جایی که قطر منافذ پوست 0.02 تا 0.05 میلی متر می باشد و قطر مولکول های آب برابر با 0.5 میکرومتر است به سادگی و به کمک اسپری می توان قطرات آب را وارد پوست کرد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از تفنگ اسپری باید حتما از آب مقطر استفاده شود چرا که در غیر این صورت باعث ایجاد رسوب در داخل لوله ها و در نهایت از کار افتادن دستگاه خواهد شد.

ماسک ال ای دی (LED) دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره

از آن جا که باکتری ها و میکروب ها به تعدادی از امواج نوری حساس بوده و از بین می روند با کمک ماسک ال ای دی که در در رنگ های متفاوتی وجود دارد می توان با روش نور درمانی تمامی باکتری ها و میکروب های پوست را نابود کرد. ماسک های ال ای دی دارای 7 رنگ به شرح ذیل می باشند.

انواع طول موج ماسک LED

رنگ قرمز با طول موج 630 نانومتر:

از طریق افزایش جریان گردش خون و افزایش کلاژن سازی باعث ایجاد خاصیت ضد پیری، از بین بردن چین و چروک ها، روشن کنندگی، سفت کنندگی و افزایش الاستین پوست خواهد شد.

رنگ آبی با طول موج 470 نانومتر:

بدون نیاز به دارو، قادر به از بین بردن تمامی باکتری ها، آکنه ها و جوش های فعال خواهد بود علاوه بر این التهاب جوش ها را نیز از بین می برد.

رنگ سبز با طول موج 520 نانومتر:

به طور کلی این رنگ با طول موجی که دارد سبب آرامش بخشیدن و ریلکس کردن پوست خواهد شد علاوه بر این قادر به از بین بردن سیاهی های پوست که بر اثر کاهش ملانین رخ داده است می باشد، همچنین در درمان آفتاب سوختگی، کک و مک و لکه های پوستی که با افزایش سن بر روی صورت افراد ایجاد می شود نیز می باشد.

رنگ زرد با طول موج 590 نانومتر:

با افزایش جریان اکسیژن به سلول های پوست باعث بهبود چین و چروک ها و رفع قرمزی پوست خواهد شد علاوه بر این برای سم زدایی غدد بسیار مناسب می باشد.

رنگ بنفش:

این رنگ ترکیبی از طول موج رنگ آبی و قرمز را داشته و به همین دلیل مزایای هر دو رنگ را نیز دارا می باشد، یعنی می توان از آن برای ایجاد خاصیت ضد پیری، افزایش کلاژن سازی و الاستین پوست، روشن کنندگی، سفت کنندگی، از بین بردن چین و چروک ها، نابودی باکتری های پوست و درمان آکنه و جوش های فعال استفاده کرد.

رنگ سفید با طول موج 590 نانومتر:

به طور کلی استفاده از این رنگ می تواند در درمان شل شدگی و افتادگی پوست بسیار موثر بوده و باعث تقویت پوست های تضعیف شده می باشد.

رنگ آبی فیروزه ای:

باعث افزایش فعالیت سلول های پوستی و افزایش متابولیسم آن ها خواهد شد.

نتیجه گیری

همان طور که اشاره شد دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره ، دستگاهی کامل بوده و می توان از آن برای برطرف کردن علائم پیری، چین و چروک ها، لکه ها و آکنه های پوستی، لایه برداری، آرامش بخشیدن به پوست و جوانسازی استفاده کرد، این دستگاه قادر خواهد بود با وارد کردن 1 تا 3 میلیون ویبره در ثانیه منافذ و جوش ها را تخلیه کرده و با خاصیت لایه برداری و آبرسانی سبب تحریک آب های میان بافتی پوست شده و با گرمادهی عمیق و تحریک عروق خونی جوانسازی و زیبایی را به پوست افراد بازگرداند.

نظرات
نظر خود را وارد نمایید. بستن