جستجو

دستگاه های فرکانسی کلین مدل HP-4 | تهران نفس

دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین یا همان دستگاه هایفرکانسی کلین در لیست دستگاه های پاکسازی صورت قرار گرفته است. که شما همراهان عزیز می توانید با بهترین قیمت از تهران نفس خریداری کنید
800,000 تومان
i h
Ship to
*
*
Shipping Method
Name
Estimated Delivery
Price
No shipping options

دستگاه های فرکانسی کلین مدل HP-4

دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین یا همان دستگاه هایفرکانسی کلین در لیست دستگاه های پاکسازی صورت قرار گرفته است. صورتی که پر از چرک و فضای نامناسب است نیاز به پاکسازی دارد. دستگاه هیدرودرمی پرتابل برای از بین بردن جوش های چرکی و جوش هایی که حالت اسکار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه هایفرکانسی پرتابل سبب کاهش حساسیت های پوستی شده و موقعیت اکسیژن رسانی به بافت های پوستی را به طور دقیق فراهم می سازد. از دیگر موارد مهمی که در هدف دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین تعریف شده است. بهبود گردش خون است. می دانید که یکی از علت های لاغر و بی روح بودن صورت همینطور عدم گردش خون مناسب است. که سبب می شود پوست از نظر عصبی دچار مشکل گردد.

دستگاه هایفرکانسی پرتابل سبب کاهش حساسیت های پوستی شده و موقعیت اکسیژن رسانی به بافت های پوستی را به طور دقیق فراهم می سازد. از دیگر موارد مهمی که در هدف دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین تعریف شده است. بهبود گردش خون است. می دانید که یکی از علت های لاغر و بی روح بودن صورت همینطور عدم گردش خون مناسب است. که سبب می شود پوست از نظر عصبی دچار مشکل گردد.

توان الکتریکی دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین

توان الکتریکی دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین معمولاً 3 وات است. مشخص است که جریان های الکتریکی اغلب با نوسان پایین در حدود 250000 هرتز تولید می شود. دستگاه هیدرودرمی پرتابل در لیست دستگاه های با فرکانس پایین قرار دارد. این دستگاه با فرکانس 100000 هرتز نیز کارایی دارد.

دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین با الکترودهای بنفش برای درمان آکنه و تقویت پوست سر استفاده می شود. و الکترودهای نارنجی برای جوانسازی و رفع پیری پوست مناسب هستند. و البته سبب می شود که

پوست سر تقویت شود. گرمای تولید شده از الکترودهای نارنجی بیشتر است.

الکترودهای دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین

لکترودهای دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین سبب می شود که خطوط گلایلار با عنوان خطوط عمودی که ناشی از اخم است برطرف شود. همینطور برای خطر اخم یعنی خطوط نامنظمی که ناشی از اخم است نیز برطرف شود. افرادی که ابروی خود را بالا می کشند پس از مدتی دچار مشکل می شوند.

وقتی مدت زیادی بخندید و یا خمیازه بکشید قسمت بالایی لب شما دچار خطوط می شود. و دستگاه هیدرودرمی پرتابل کلین سبب می شود که خطوط لب بالایی تا حد زیادی کاهش یابد.

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*