جستجو

دستگاه جوانسازی 7 کاره آکوا فیشیال

آکوا فیشیال 7 کاره یعنی کار هفت دستگاه را با یک دستگاه که دارای هفت بازو می باشد را انجام می دهیم با خرید این محصول دستگاههای میکرودرم ، آر اف ، کول ، التراسونیک ، آیس رولر ، اکسیژن رسان ، ماسک ال ای دی را خواهید داشت
9,500,000 تومان
i h
Ship to
*
*
Shipping Method
Name
Estimated Delivery
Price
No shipping options

توضیحات دستگاه جوانسازی 7 کاره آکوا فیشیال

دستگاه هیدروفشیال 7 کاره New Faceاز خانواده دستگاه هیدروفشیال و دستگاه فشیال صورت ، مناسب برای سالن های زیبایی پوست و همچنین کلینیک های تخصصی پوست ، با تضمین اصالت و کیفیت کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود . از مهم ترین مزایای خرید دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می توان به مواردی از جمله از جوان سازی و پاک سازی پوست ، لیفت پوست صورت ، از بین بردن آکنه و لکه های پوستی ، افزایش کلاژن سازی پوست ، حذف خطوط و چین و چروک های پوستی و … اشاره داشت .

کارایی دستگاه 7 کاره آکوا فیشیال :

1- هیدروکربن(میکرودرم): جدیدترین متد و روش درمانی برای پوست و جایگزین لیزر می باشد. این تنها دستگاهِ هیدرودرمیبراسیون است که به طور همزمان از پاک کردن، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و از خاصیت آنتی اکسیدان پوست محافظت می کند و پوست را زیباتر و جذاب تر می کند، بدون هیچ گونه ناراحتی یا خرابی. کاملا درمان و تسکین دهنده، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر حساس است.

2- دسته BIO: دسته BIO سینوسی کار می کند و دارای اثر آرام بخشی، تسکین دهنده، تقویت کننده و کاهش تورم توسط فرایند متابولیسم است.

3- دسته اتوی صورت و التراسونیک: زمانی که عصاره های درمانی و گیاهی و مواد مغذی و آبرسان را برای پوست اعمال می کنید از این دسته استفاده کنید تا بیست برابر بهتر و سریع تر مواد جذب پوست شوند و زیبایی خیره کننده بعد از این دستگاه شما را شگفت زده کند.

4- دسته RF: ایجاد گرمای زیر پوست به وسیله آر اف به این شکل است که از تحریک الکترونیکی با قطب های مثبت و منفی در زیر بافت های پوست استفاده می کند و در نتیجه این تحرک الکتریکی یک نوع گرمایش ملوکولی ایجاد شده و پاسخ این گرما در زیر پوست ایجاد گرما در عمق پوست تحرک و انقباض کلاژن و تولید سریع کلاژن می باشد.

5- دسته آیس رولر: خاصیت این دسته ایجاد سرمای مناسب برای پوست است که باعث کاهش و بسته شدن منافذ باز پوست می شود.

6- اسپری اکسیژن: این دسته توانایی تخلیه ی 98 اکسیژن را دارد و تقطیر کامل مواد غذایی را به داخل پوست انجام می دهد.

7- ماسک ال ای دی: شدت نور ماسک برای شما قابل تغییر است. از دیگر ویژگی های این ماسک از بین بردن تیرگی های ناشی از حاملگی یا آفتاب سوختگی می باشد.

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*