جستجو

دستگاه بای پپ BIPAP

نمایش به عنوان گرید لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
تصویر از دستگاه بای پپ بی ام سی BMC مدل ST

دستگاه بای پپ بی ام سی BMC مدل ST

دیافراگم اصلی‌ترین عضله تنفسی در قفسه سینه است. در هنگام دم این عضله منقبض شده و یک فشار منفی در سینه به وجود می آید. این فشار باعث ورود هوا به درون شش‌ها می شود. در صورتی که شخص به هر دلیلی دچار نارسایی تنفسی باشد این فرايند با اختلال مواجه می شود. در این صورت پزشک متناسب با شرایط بیمار ممکن است استفاده از دستگاه کمک تنفسی بای پپ را تجویز ‌کند.
19,000,000 تومان 18,800,000 تومان
تصویر از دستگاه بای پپ Bipap رسمد مدل Lumis100 VPAP S
تصویر از Resmed - Lumis™ 150 VPAP ST

Resmed - Lumis™ 150 VPAP ST

دستگاه Lumis ™ 150 VPAP ST یک دستگاه کمک تنفسی از نوع دستگاه های تنفسی BiPAP است که ساخت شرکت Resmed می باشد و با بهره گیری از تکنولوژی های اختصاصی همچون iVAPS و iBR و الگوریتم های مناسب و کاربردی توانسته به خوبی و با تکنولوژی پیشرفته سطوح فشاری مناسب را جهت تهویه تنفسی برای بیمارانی که دارای اختلالات خواب هستند فراهم کند. دستگاه Lumis ™ 150 VPAP ST دستگاه کمک تنفسی BiPAP است که به سبب داشتن سابقه درخشان و رضایت بیماران به جهت استفاده از دستگاه توانسته اعتماد حداکثری و بالایی را در بین جامعه پزشکان و بیماران در سراسر دنیا کسب کند و اکثر پزشکان به سبب همین اعتماد دستگاه Lumis ™ 150 VPAP ST شرکت Resmed را به عنوان اولین پیشنهاد خود به بیماران ارائه می دهند. لغت BiPAP از کلمات Bi-level Positive Airway Pressure اقتباس شده و به معنی جریان مثبت دو سطحی فشار (در دم و دربازدم) هوا می باشد. این دستگاه با ایجاد اختلاف فشار بین دم و بازدم و همچنین کنترل زمان دم باعث تنظیم فرآیند تنفسی بیمار شده که به موجب آن نسبت گاز های خونی بیمار متعادل می شود. همچنین به دلیل وجود Respiratory Backup Rate در تمامی دستگاه های Bi-level کمپانی Resmed می توان حداقل نرخ تنفسی برای بیمار برای جلوگیری از قطع تنفس را مشخص نمود.
تماس بگیرید
تصویر از دستگاه  بای پپ سفام مدل ST

دستگاه بای پپ سفام مدل ST

خرید اینترنتی دستگاه بای پپ مدل st تو سی پپ نوع پیشرفته تر دستگاه سی پپ است که به جای ایجاد یک فشار مثبت ساده، یک فشار با مقدار متغییر در طول استفاده برای بیماران...
تماس بگیرید
تصویر از Resmed - AirSense 10 AutoSet

Resmed - AirSense 10 AutoSet

تماس بگیرید