جستجو

بوتاکس مصپورت |تهران نفس

بوتاکس مصپورت از تولیدات ایرانی و یکی از بهترین مارک بوتاکس در ایران می باشد. شرکت‌های مختلفی بوتاکس را تولید می‌کنند و برندهای متعددی از بوتاکس از کشور های مختلف وجود دارد شما می توانید این بوتاکس ار تهران نفس خریداری کنید.
700,000 تومان
i h
Ship to
*
*
Shipping Method
Name
Estimated Delivery
Price
No shipping options

بوتاکس مصپورت

مصپورت Masport توسط یک کمپانی ایرانی تولید شده و در بازار موجود است و خطوط و چروک های معمول تا عمیق پیشانی و بین ابروها را به صورت موقت کاهش و رفع می سازد. این محلول تزریقی به تازگی در ایران تولید و به بازار عرضه شده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است. خطرات و عوارض استفاده از این محصول بسیار اندک است. این دارو نیز همانند دیگر برندهای بوتاکس حاوی سم بوتولینوم است که جهت از بین بردن خطوط بین ابروها و چین و چروک های پیشانی کاربرد دارد. این دارو نیز با فلج و بی حس کردن عضلات نواحی مورد نظر عملکردی کاملاً مشابه با دیسپورت و دیگر محلول های تزریقی بوتاکس دارد.

مدت ماندگاری  بوتاکس مصپورت

مدت ماندگاری مصپورت ؛ طول عمر مصپورت ۴ الی ۶ ماه می باشد که نتایج تزریق آن معمولاً طی ۳ الی ۱۰ روز می برد تا تاثیرات مورد نظرتان را مشاهده کنید که البته نواحی مورد تزریق ، نحوه تزریق و دوز آن هم در این خصوص موثر هستند. البته که مدت ماندگاری مصپورت مانند سایر بوتاکس ها ، بستگی به بدن افراد نیز دارد.

دمای نگهداری بوتاکس مصپورت

مصپورت مانند اغلب بوتاکس ها باید در دمای بخچال ( ۴ درجه سانتیگراد ) نگهداری شود. دمای مناسب در حمل و نقل مصپورت از طریق ماشین های یخچال دار و یا از طریق کول باکس حفظ می شود. به هیچ عنوان مصپورت را بدون یخ جامد نباید جابجا کرد. فراموش نکنید که دمای نگهداری مصپورت با برخی بوتاکس های یخی مانند کنیتوکس متفاوت است. یعنی دمای نگهداری مصپورت نیاز به یخ زدگی ندارد.

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*