جستجو

بوتاکس دیستون | تهران نفس

دیستون یکی از برندهای بسیار مرغوب ایرانی در زمینه تولید سم بوتولینومA(بوتاکس) است
480,000 تومان
i h
Ship to
*
*
Shipping Method
Name
Estimated Delivery
Price
No shipping options

بوتاکس دیستون

بوتاکس دیستون از برند های های ایرانی بوتاکس می باشد که پس از بوتاکس مصپورت وارد بازار شده و توسط شرکتی دانش بنیان با نام ایمن واکسن متعلق به استان البرز طراحی ، تولید و عرضه شده است.

این شرکت در سال 1396 با هدف پژوهش، توسعه و تولید محصولات دارویی زیبایی در اولین مرکز خصوصی ایران ، آغاز به کار نمود. خروجی این شرکت بوتولینیوم توکسین تیپ A بوده که به همت و خلاقیت متخصصین با تجربه شروع به تولید شدن کرده است.

کیفیت بوتاکس دیستون

بوتاکس دیستون دومین بوتاکس تولید شده ایرانی است که می توان گفت از کیفیت مطلوب و عوارض بسیار ناچیزی برخوردار است. به خاطر داشته باشید که از لحاظ کیفی این بوتاکس توانسته از نمونه های اروپایی پیشی بگیرد و با آنها رقابت کند. همچنین بوتاکس deyston دارای تاییدیه از سوی سازمان غذا و دارو می باشد و کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی تهیه شده است.

فواید بوتاکس دیستون

با افزایش سن مشکلات پوستی نیز یکی پس از دیگری بروز پیدا می کنند. در واقع می توان گفت یکی از اصلی ترین نشانه هایی که گویا ی افزایش سن و سال است، چین و چروک های پوستی است. در مواردی ممکن است به دلیل فاکتورهایی همچون جنس پوست و یا عوامل ژنتیکی، چین و چروک های پوستی نمایان شوند. همانطور که میدانید این چین و چروک ها تاثیرات بسیار منفی بر روی زیبایی چهره می گذارند.

اصلی ترین فایده بوتاکس دیستون، جلوگیری از گسترش چین و چروک های پوستی است. خط اخم و خط لبخند، دو نمونه از خطوطی است که به طور طبیعی بر روی پوست ظاهر می شوند. به طور کلی می توان گفت این خطوط با مرور زمان عمق پیدا می کنند و در حالت عادی نیز نمایان می شوند.

عملکرد بوتاکس دیستون چگونه است؟

عملکرد بوتاکس دیستون مانند سایر بوتاکس ها با از کار انداختن سیناپس های عصبی و جلوگیری از حرکت و انقباض عضلات نواحی تحت درمان صورت می گیرد.

تاثیرات بوتاکس دیستون بعد از تزریق ، به ماهیچه های مورد هدف جذب شده و در انتهای انتقال دهنده های عصبی استقرار می یابد. در این نواحی بوتاکس بدین صورت اثر می گذارد که از آزاد شدن استیل کولین که یک رابط شیمیایی است و مسئولیت حرکت و انقباض ماهیچه ها را بر دوش دارد ممانعت به عمل می آورد.

بر این اساس با انجام تزریق و در خلال این عمل پیام انقباض به ماهیچه های نواحی تحت درمان نخواهد رسید و در نهایت عمل تضعیف و از کار افتادن موقت عضلات موضع درمان به وجود می آید.

0.0 0
نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
  • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*